Reklama je svého druhu umění a platí to i pro reklamní plakáty a kampaně výrobců psacích potřeb. Pojďte se s námi podívat na ty nejvydařenější.
Velmi nápadité kampaně má značka Pilot (více obrázků zde):

Kampaň na voděodolné popisovače

Kampaň na ultratenké rollery
Faber-Castell a jeho pastelkové kampaně:

Kampaň True Colours od agentury Serviceplan, více obrázků zde.

Kampaň Living Colors, více obrázků zde. Vidíte pastelku na obrázku?

Kampaň se dá vytvořit i na pryže aneb „Ideas appear with pencil and eraser“, více obrázků zde.

Kampaň na podporu uměleckých pastelek si vypůjčila slavné dílo Edvarda Muncha.
Švýcarská značka Caran d’Ache a její inzerce na pastelky:

Kampaň na pastelky Let it out, více obrázků zde.
Stabilo je ve svých kampaních velmi kreativní:

Stabilo se rozhodlo demonstrovat dlouhou výdrž svých zvýrazňovačů originálním způsobem, více zde.

K reklamě se dá využít i aktuální politické dění, jak dokazuje tento inzerát na zmizíkovatelný popisovač.

Se zvýrazňovači nemusí být učení mučení… více obrázků zde.
Americká značka Cross a její reklama na gelové rollery ve formě kuličkového pera:

Počíhejte si na inspiraci s Moleskine:

